maandag 31 augustus 2015

Uitslag Manneken Pis Trail

ASCHWIN:

De uitslag van de Manneken Pis Trail is online gezet. Evenals een aantal foto's van de organisatie.

Ik ben op de 31e plaats geëindigd in het overall-klassement, met een eindtijd van 2:07 uur. Er zijn 129 deelnemers gefinishd bij de 25 km (150 starters).
In mijn leeftijdscategorie (40 tot 45 jaar) eindigde ik zelfs als 2e.

Hier nog wat foto's. Ik verwacht dat ik die de komende dagen mogelijk nog kan aanvullen met nieuwe posts op internet.

Voor de start, op de Markt te Geraardsbergen. Het moge duidelijk zijn: ik had er zin in!

Ook hier: zoekplaatje...

In het begin nog een relaxte blik.

Vieze voeten (rond het 20 km-punt). 
En de blik is een stuk zorgelijker nu...

Finish!

En hier nog een aftermovie. Ter informatie: er was een 'kidsrun', een 'estafette', 15 km en 25 km te lopen. Die verschillende afstanden zie je dan ook terug in dit filmpje:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten