vrijdag 17 juli 2015

Op naar de volgende

ASCHWIN:

Na die leuke Oosterhoutse Trail, ben ik nu gestart met mijn 16-weeks trainingsschema richting de Kustmarathon Zeeland (3 oktober).
Simpel gezegd komt dat schema neer op gemiddeld 4x per week trainen. Doordeweeks 2 duurlopen tussen de 11 en 16 km (bijvoorbeeld maandag en donderdag) en een intervaltraining (bijvoorbeeld op woensdag). In het weekend een lange duurloop tussen de 20 en 34 km.

Een medeloper wees mij trouwens nog op de foto's van Kees Snepvangers. Hij had tijdens de trail te Oosterhout ook een paar foto's van mij genomen:


Dit vind ik zelf wel een leuke! Volle concentratie, scheef bekkie,
opgezwollen ader op het voorhoofd, bozige blik in de ogen... 
Serieus werk hoor, dat trailen ;-)

1 opmerking:

  1. Hoi Aschwin,

    Prachtige foto's vooral de onderste foto. Baardje staat je overigens goed past wel bij een trailrunner :-) Ook goed om te lezen dat je traint voor en gaat deelnemen aan de kustmarathon. Prachtige marathon. Succes met de voorbereidingen in ieder geval.

    Groeten,

    Angelo

    BeantwoordenVerwijderen