donderdag 9 juli 2015

Dát is lang geleden

ASCHWIN:

Dát is lang geleden: het meedoen aan een trailrun...

Zaterdag ga ik het toch weer eens doen. En ik hoef er niet voor af te reizen naar de Belgische Ardennen of Noord-Frankrijk, nee, er wordt gelopen in het bosrijke Noord-Brabant. Want zaterdag wordt voor de eerste maal de Oosterhoutse Trail georganiseerd.

Aangezien het een trailrun door bos en veel zandpaden betreft, is het een leuke training op mijn weg richting de Kustmarathon. Kan ik alvast wennen aan kilometerslang doorheen het losse zand te ploeteren...
Ik zal er meedoen aan de langste wedstrijdafstand: 24 km.

Dus gewoon die trailrunschoentjes uit de kast halen, rugzakje met waterzak omdoen (wordt trouwens ook lekker warm zaterdag!) en genieten van een georganiseerd wedstrijdrondje.

Later dit weekend een verslagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten