vrijdag 8 mei 2015

Testpanel Decathlon België

ASCHWIN:

Een half jaartje geleden zocht Decathlon België testers voor nieuwe producten van hun eigen hardloopmerk Kalenji. Aangezien ze hun trailrun-producten aan het uitbreiden én updaten zijn, zochten ze trailrunners die geïnteresseerd waren. Een mailtje mét motivatie was hiervoor nodig; dus dat heb ik eens op een avond verzonden.
En toen bleef het stil...

... Totdat ik een maandje geleden te horen kreeg dat ik was gekozen in hun testpanel!

Mijn opdracht was om hun nieuwe trailrunschoen 'Kiprun Trail XT5' uit te testen en daarna mijn ervaringen en een actie-foto te uploaden op hun website. Daarna mocht ik het testsetje houden.
Goede deal, toch?

Hieronder zie je de Kiprun Trail XT5. Winkelprijs: € 79,95.



Toen ik 'm vandaag uitteste tijdens een trainingsrondje in de bossen van domein Puyenbroek, beviel de schoen me prima. Het is echter wel een smalle schoen; ideaal voor mij, maar wat krap voor grovere voeten, zo verwacht ik. De grip en de gebruikte materialen voelen ook fijn aan. 
Al met al een prima schoen voor de onverharde trainingen. Aangezien ik 'm nu nog maar één keer heb uitgeprobeerd over een afstand van 9 km, kan ik uiteraard nog niet zo veel over zeggen over de langere onverharde duurlopen. Maar de schoen voelt aan als een wedstrijdschoen en is voor mijn gevoel meer dan geslaagd tijdens deze testloop!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten