vrijdag 5 september 2014

Kilometers maken

ASCHWIN:

Het draait de laatste week behoorlijk om kilometertjes draaien, zo lijkt het. Zowel te voet als op de fiets.

Deze week liep ik 82 km en fietste ik er zo'n 163 km...! Mooie getallen toch?

Vandaag waren zowel Linda als ik vrij van het werk. De temperaturen waren perfect, vrijwel geen wind, dus besloten we dat het een mooie dag was om eens op de fiets naar Gent te rijden. Via een paar kleine omweggetjes omwille van de mooiere fietspaden, reden we 105 km. Halverwege was er dan nog tijd over om zelfs nog even te winkelen in Gent.

Hier de route:

Volgende week kan ik dan eindelijk mijn route rond het IJsselmeer gaan fietsen. Hopelijk tref ik dan net zulk lekker fietsweer als vandaag (wat overigens ook lekker zal zijn voor mijn overnachtingen in het tentje...)!

En daarna? Daarna richt ik me op mijn hardloopdoel om meer dan 50 km langs de Schelde te rennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten