vrijdag 15 augustus 2014

Nieuwe activiteiten geagendeerd

ASCHWIN:

Natuurlijk moet (mag!) er morgen eerst nog de trailrun Trail des Fantômes gelopen worden in La Roche. Maar voor de periode daarna ben ik mijn (sport)agenda aan het invullen. Er zullen nog een paar loopwedstrijden worden toegevoegd (waarschijnlijk trailrun-wedstrijden) voor het najaar. Maar vooralsnog heb ik voor eind deze maand en volgende maand enkel twee lange fietstochten ingepland.

Eind deze maand vertrek ik met Linda voor een 3-daagse fietstocht door ZW-Nederland en Vlaanderen. Een tocht van ongeveer 300 km hebben we uitgestippeld.

(klik er op voor vergroting)
 
In september wil ik in mijn eentje rond het IJsselmeer fietsen (het zgn. 'Rondje IJsselmeer' waarbij je ook over de Afsluitdijk fietst). Dat zal eveneens een meerdaagse tocht van ongeveer 400 km worden.

(klik er op voor vergroting)
 
De loopwedstrijden laat ik even afhangen van de benen ná de trailrun van morgen. Ik zit te denken aan Trail Côte d'Opale in Callais (F), Trail du Barrage in Houffalize (B) en mogelijk een najaars- of wintermarathon.

Je ziet het t.z.t. wel op deze weblog verschijnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten