maandag 2 juni 2014

Activiteitenweekje

ASCHWIN:

We maken er een lekker activiteitenweekje van deze week. Ik ben namelijk vrij tussen Hemelvaart en Pinksteren. Dus dat biedt ook perspectief om het eens goed aan te pakken.

Na die 21 km en 13 km hardlopen, liep ik de dag erna (gisteren) nog een mooie 17,5 km. Daarna fietste ik met Linda nog een rondje van zo'n 25 km 's avonds.

Vandaag echter stond er een mooi fietsrondje richting Hamme en Lokeren op het programma. Ook hier fietste Linda met me mee en hadden we bij thuiskomst een mooie 89 km op de teller staan!
Hiernaast zie je het rondje.

Op deze manier maken we toch ook behoorlijk wat fietskilometers deze week. Want voor de komende week staan er nog meer fietsavontuurtjes op het programma. Onder andere twee dagen mountainbiken met Gijs en nog twee dagen aan de Belgische en Zeeuwse kust.
En de dagen ertussenin vul ik vast wel weer in met een rondje hardlopen...

Je leest het hier vanzelf allemaal wel terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten