vrijdag 30 mei 2014

Weer op orde

ASCHWIN:

Échte blessures had ik niet hoor, na mijn marathon van een maand geleden. Maar wél had ik van die zeurende dingetjes; met name aan mijn knie. Dus deed ik het niet overdreven heftig tijdens mijn hardlooptrainingen van de afgelopen weken.
Maar gisteren liep ik dan toch weer eens een training van meer dan 20 km. Vandaag gevolgd door een training van zo'n 13 km. Beiden in een tempo van 12 / 12,5 km/u. En dat ging prima. Ik ben blij dat ik me de afgelopen weken redelijk rustig heb gehouden (wat overigens helemaal niet mee viel: ik was zo gewend om bijna elke dag te gaan hardlopen. En dan nu plots maar 3x per week...)

Maar goed. De halve marathon-afstand zit weer in de benen.

Ik hoop de komende weken naast een paar mooie, lange fietstochten, ook mijn hardloopkilometers per week weer op te voeren. Met de mooie zomermaanden in het vooruitzicht, kijk ik er naar uit.
En dan aan het eind van de zomer en de herfst weer een paar prachtige trailrunwedstrijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten