woensdag 16 oktober 2013

Trail du Barrage

ASCHWIN:

Trail du Barrage was een succes: wat een mooie wedstrijd is dat. Zowel de korte afstand van 14 km, die Linda met succes liep, als ook de lange afstand van 28 km.

Hier wat foto's van beide wedstrijden. Klik erop voor vergrotingen:

Start van de 28 km wedstrijd

Op de stuwdam, na 17 km

Na zo'n 22 km

Een (blijkbaar érg grote) zucht van verlichting bij de finish... 

Volle afdalingsactie tijdens de 14 km wedstrijd

Een blije en trotse blik bij de finish!
 
Uitslagen:
 
  • Linda werd 4e bij de categorie 'Vrouwen 40+' (eindtijd: 1 uur en 55 minuten)
  • Aschwin werd 11e bij de categorie 'Mannen 40+' (eindtijd: 3 uur en 30 minuten)
Beiden waren we van mening dat we hier volgend jaar weer aan de start wilden verschijnen. We vonden het eigenlijk nóg een mooier parcours als bij Trail des Fantomes in La Roche (en die staat toch eigenlijk wel bekend als één van de mooiste trailrunwedstrijden van België).
En zelf hoop ik dan door de juiste parcourskennis geen 20 minuten te verspelen door verkeerd te lopen... (grrrr!). Want door dit stomme foutje, verspeelde ik mijn kansen op het podium in mijn categorie (en een top 20 plaats in het overall-klassement; ik werd nu 43e overall).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten